ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 19 ساله )

سلام خانم قربانی عزیز ممنونم بابت مشاورتون.یه چیزی راجع به همسرمه یک بار کلا باهام اومدن مشاوره ولی بازم همون آش و همون کاسه. بعد هر چقدر تلاش کردم بازم کارساز نبود و این که من عقیده دارم برای دیدن خانوادم برم شهرمون که شاید وقتی بیاد دیدنم براش جذابیت و تازگی داشته باشم و این کارم نشون میده چقدر بهش اعتماد دارم درسته؟


مشاور (خانم قربانی)

سلام  بر شما سپاسگذارم و خوشحالم از اینکه که امر مشاوره را پیگیر هستید.

دوست عزیزم، با توجه به اینکه مشاورین سایت، به اطلاعات مخاطبین دسترسی ندارند و همچنین تشابه پیامها، متاسفانه پیام  یا پیامهای قبلی شما، در دسترس بنده نیست و ناچارم فقط طبق متن همین پیام پاسخگو باشم.

همراه ارجمند، همین قدر که موفق شدید همسرتان را به سمت مشاوره جهت داده و ذهن او را نسبت به لزوم مشاوره باز کردید، موفقیت محسوب میشود. از شما میخواهم  چند نکته را در ادامه مدنظر داشته باشید.

1. انسان موجود پیچیده ای است و به تناسب پیچیدگی اش نیاز به زمان دارد تا تغییر کند. پس انتظار نداشته باشید که سریعا تحول عظیمی را در همسرتان مشاهده کنید.

2. توصیه اکید دارم با دلگرمی و از روی خدمت به خود، امر مشاوره و راهکارهای توصیه شده و اموزش های لازم را دنبال کنید تا رفتار شما،  اثرات دریافت مشاوره را برای همسرتان ملموس تر کند و انگیزه این کار در ایشان تقویت گردد.

در ادامه سوال تان به مسئله رفتن به سفر و جلب توجه برای همسرتان  اشاره داشتید، با توجه به شناختی که از روحیات همسر و شرایط خود دارید، اگر این کار را نتیجه بخش میدانید، اقدام کنید. البته سفر به خود شما نیز کمک میکند تا دلتنگ همسرتان شوید و بیشتر دوستش بدارید.

شاد و سلامت باشید.